ساخت پالت منیفولد

پالت منیفولد از متصل کردن تعدادی از سیلندرهای گاز به وسیله تیوب یا لوله تشکیل می شود. این مجموعه که از آن به عنوان پالت سیلندر نیز یاد می شود، استفاده همزمان از گازها را از طریق یک یا دو شیر خروج گاز فراهم می کند.

پالت سیلندر برای کپسول های ۴۰ و ۵۰ لیتری تا ۱۸۰ لیتری قابلیت طراحی و آماده سازی را دارد. بسته به نیاز مشتریان، ابعاد پالت و نوع گاز مصرفی تعیین شده و فرایند طراحی و ساخت متناسب با این موارد انجام می شود.

ممکن است کاربرد مشتری به گونه ای باشد که به استفاده از ۲، ۴، ۶، ۹، ۱۲، ۱۶ و یا ۲۵ سیلندر نیاز داشته باشد. حتی در مواردی ممکن است نیاز مشتری فراتر از این ها بوده و به ایزوکانتینرهای افقی یا عمودی نیاز داشته باشد. بر این اساس، پالت سیلندر مناسب برای کاربرد مشتری طراحی و ساخته می شود.

طراحی و ساخت پالت منیفولد

مجموعه پارس هوای البرز مفتخر است این محصول را منطبق با استاندارد ملی ISIRI-13114 تولید نماید. کلیه اتصالات به کار رفته در ساخت این پالت ها به صورت تیوب فیتینگ (Tube fitting) بوده و به همین علت فاقد جوشکاری می باشد.

لوله های به کار رفته در پالت سیلندرهای این مجموعه نیز از جنس استنلس استیل ۳۰۴ بوده و با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تولید می شوند.

 

ساخت پالت منیفولد
پالت منیفولد
ساخت پالت منیفولد
جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.
به بالای صفحه بردن