مشاوره و راه اندازی مخازن کرایوجنیک

جهت طراحی و راه اندازی مخازن کرایوژنیک سرمایه گذاری اولیه نسبتا بالایی لازم است ، قبل از اقدام به خرید و راه اندازی نیاز به مشاوره دارید ، طراحی و انتخاب ابعادی و فشار کاری مخازن کرایوژنیک از اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین برای انتخاب ابعاد و فشار کاری نیاز به دقت بیشتری است.

همچنین هنگام راه اندازی اینگونه از مخازن به این علت که دمای اولیه مخزن گرم بوده و ممکن است هنگام تزریق مایع دچار شوک شود، بنابراین نیاز است که توسط کارشناس آگاه مراحل پیش سرمایش به درستی انجام شود.

به هر ترتیب، شرکت پارس هوای البرز با توجه به تجربه فراوان در مشاوره و خرید و راه اندازی مخازن کرایوژنیک، میتواند خدمت سازنده ای به درخواست کنندگان اینگونه محصولات ارایه دهد.

کرایوژنیک در علم فیزیک به معنای مادون سرد کاربرد پیدا کرده است. در این جایگاه کلیه قطعات و تجهیزات میباید کارایی لازم در این دما را دارا باشد. و اصولا کار با سیالی که دمای کاری آن پایین تر از  ۵۰C- باشد، در شاخه کرایوژنیک قرار میگیرد.

حال در این مبحث مخازن کرایوژنیک نیز گنجانده میشود، و اصولا برای گازهایی که خاصیت مایع شوندگی دارند، کاربرد وسیعی پیدا کرده است,گازهایی از قبیل هلیوم، نیتروژن، متان، اکسیژن و آرگون از قبیل این نوع میعانات گازی هستند.

مخازن کرایوژنیک  دو جداره و از دو مخزن هم مرکز، که جنس مخزن داخلی از جنس استنلس استیل و مخزن بیرونی از جنس کربن استیل ساخته میشود. و بین دو مخزن ازعایق حرارتی(پرلیت) پر میشود و نهایتا این فضا وکیوم  میشود.

مخازن کرایوژنیک  در ابعاد و فشارهای کاری مختلف بسته به نیاز مصرف کننده ساخته میشود.

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید
به بالای صفحه بردن