پالت منیفولد چیست؟

پالت منیفولد چیست؟ | همه چیز درباره پالت سیلندر

Rate this post

آنچه در این مقاله می خوانید:

بسیاری از مصرف کنندگان با مشکل تخلیه سریع گاز سیلندر در زمان استفاده و لزوم تعویض سریع آن رو به رو هستند. این کار به صرف زمان مشخصی نیاز دارد که می تواند منجر به اختلال در فرایند و توقف موقت آن شود. پالت منیفولد این مشکل را برطرف نموده و مصرف کنندگان را از این دغدغه می رهاند.

در واقع می توان گفت که پالت منیفولد سیستمی است که امکان استفاده همزمان از چندین سیلندر گاز را فراهم می کند. این پالت ها مجموعه ای از سیلندرهای گاز را به وسیله تیوب یا لوله اغلب از جنس استنلس استیل در یک جعبه فلزی مستحکم قرار داده و به یکدیگر متصل می کنند. یک یا دو شیر در دو طرف پالت تعبیه شده است که برای شارژ یا تخلیه گاز مورد استفاده قرار میگیرد.

مشخصات پالت منیفولد سیلندر (Bundle)

شاسی اصلی پالت منیفولد بسته به تعداد سیلندر قرار گرفته در آن متفاوت بوده و عموما از پروفیل 60×60 می باشد. این پالت ها دارای دو شیر خروجی در دو جهت متفاوت از پالت جهت سهولت در استفاده می باشند. همچنین یک گیج روی پالت جهت مشخص کردن فشار داخل سیلندرها تعبیه شده است. رنگ شاسی این پالت ها نیز رنگ کوره ای بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

کلیه جوشکاری های صورت گرفته در شاسی این محصول جوش کورگون می باشد، همین نکته موجب شده است تا استحکام شاسی بیشتر شده و از ایمنی بالاتری برخوردار باشد.مشخصات پالت منیفولد سیلندر (Bundle)

مزایای استفاده از پالت منیفولد

  • خروج گاز با فشار ثابت در حین مصرف
  • ایمنی و استحکام بالا
  • حمل و نقل ساده تر
  • افزایش عمر سیلندر و تجهیزات آن
  • افزایش سرعت عمل
  • مقرون به صرفه
  • طراحی زیبا و مستحکم
  • استفاده آسان
  • جلوگیری از توقف در حین مصرف
  • امکان استفاده از حجم بیشتری گاز در هر نوبت

طراحی و ساخت

این پالت ها بر اساس سفارش مشتری در ابعاد و تعداد متنوع طراحی و ساخته می شوند. با توجه به این نکته، مصرف کنندگان می توانند با توجه به نوع کاربرد و حجم گاز مورد نیاز خود، پالت منیفولد سیلندر را طراحی کرده و سفارش دهند.

شرکت پارس هوای البرز با توجه به نیاز و سفارش مشتریان امکان تولید انواع پالت های منیفولد 2 سیلندری، 4 سیلندری، 6 سیلندری، 9 سیلندری، 12 سیلندری، 16 سیلندری، 25 سیلندری و ایزو کانتینر به صورت عمودی و افقی را دارا می باشد.

طراحی و ساخت پالت منیفولد

این محصول در مجموعه پارس هوای البرز مطابق با موارد ذکر شده در استاندارد ملی ISIRI-13114 تولید می گردد. کلیه اتصالات پالت های تولید شده در این شرکت به صورت تیوب فیتینگ (Tube fitting)  بوده و هیچ گونه جوشکاری در این اتصالات استفاده نمی شود. لوله های (Pipe) استفاده شده در پالت های تولید شده در این مجموعه تماما از جنس استنلس استیل 304 و از مرغوب ترین برندهای موجود در بازار می باشد.

این محصول قابلیت طراحی برای سیلندرهای 40، 50 لیتری تا 180 لیتری را دارا می باشد. شرکت پارس هوای البرز آمادگی دارد پالت منیفولد را برای گازهای آرگون، نیتروژن، اکسیژن، متان، هیدروژن، کورگون، هلیوم و … بسته به نیاز مشتریان آماده و طراحی نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در پارس هوای البرز آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان هستند.

به بالای صفحه بردن